-->

Intermittent fasting – doe je zo

...

Steeds meer mensen zien de voordelen van vasten. Of het nu soms of altijd is, of je het voor gewichtsverlies of je algehele gezondheid doet. Maar wat eet je in de tijd dat je wél eet? En hoe voorkom je dat je te veel eet omdat je honger hebt? Hannah Vreugdenhil weet alles van een gebalanceerd voedingspatroon en een fitte levensstijl. Met  haar boek Intermittent fasting – doe je zo, helpt ze je op weg.

Het is een informatief en praktisch boek waarin Hannah uitleg geeft over wat intermittent fasting is, welke methodes er zijn, en ook haar eigen ervaring met je deelt. Het is een heel persoonsspecifieke leefstijl, dus veel situaties moet je eerst zelf ervaren.

In Intermittent fasting – doe je zo, vind je handige tips over hoe je verstandig vast, boodschappenlijstjes voor 16 weekmenu’s (8x winter en 8x zomer) zodat je direct kunt beginnen. En 20 lekkere en voedzame recepten, tien populaire gerechten uit Hannah's kookboek High Protein en met de tien nieuwe recepten laat ze zien hoe makkelijk je kunt variëren.

Hannah Vreugdenhil is auteur van High Protein en coauteur van Personal Body Plan – the recipe guide. Daarnaast begeleidt zij mensen met haar coachingscenter Empowered by en staat ze aan de wieg van Notchie Food Group, een lijn voedzame en eiwitrijke vegan producten.

Voor meer informatie Unieboek Spectrum
@hannah_vreugdenhil
@intermittent_fasting_doe_je_zo

Sluit venster [X]Intermittent fasting – doe je zo